Colourful Green bestaat uit een team van enthousiaste freelance vakmensen. Stuk voor stuk mensen met liefde voor hun vak en een schat aan ervaring.
Maria Tiqwah van Eldik
oprichter, art director, ontwerper, DTPer, webdesigner en illustrator
Maria is een veelzijdige creatief. Als art director heeft zij haar sporen ruimschoots verdiend in Sales Promotion, Direct Mail en POS. Als ontwerper draait ze haar hand niet om voor een nieuw logo of een complete verpakkingslijn. Verder maakt zij graag schilderijen.
Céline Rosier
(SEO) copywriter en strateeg
Céline is een doorgewinterde, bekroonde tekstschrijfster met een voorkeur voor duurzame merken. Als creatief strateeg zet zij krachtige, multimediale concepten neer. Céline heeft voor veel grote merken gewerkt zoals Philips, Douwe Egberts en Volvo.
Frank Rozendaal
marketeer en onlinespecialist
Frank weet precies hoe hij Social Media en internet optimaal kan benutten in een stevige marketingplan. Hij investeert zijn kennis en kunde het liefst in bedrijven die maatschappelijk betrokken zijn. Frank heeft voor o.a. ASN Bank, ANWB en Allesduurzaam.nl gewerkt.
Jerome Bogh
webdesigner
Jerome verrijkt het internet met prachtig werk, zoals uitdagende websites met HTML/CSS, jQuery en de nodige PHP. Ook is Jerome altijd op de hoogte van de allernieuwste trends en de laatste ontwikkelingen op het net.
Marit Molenaar
ontwerper, DTPer en webdesigner
Marit is een creatieve ontwerper. Als DTPer is ze zeer nauwkeurig en zorgt ervoor dat jouw merk een consistente visuele uitstraling heeft. Ook maakt zij graag websites zodat kleine en middelgrote ondernemers zich optimaal kunnen presenteren op het web.
Saskia Verheijen
copy en account adviseur
Saskia is zowel aan bureau als klantzijde een zéér gewaardeerde account en project manager. Zij heeft voor o.a. Nescafé, ING en Maggi gewerkt. Daarnaast heeft zij een scherp oog voor doeltreffende reclame teksten en klimt ook zelf regelmatig in de pen.
Freek Bersch
online communicatie-adviseur
Freek is een communicatie-adviseur met een passie voor tactisch slimme pr-campagnes. Hij omarmt de wetten en normen van communicatie 2.0, en mixt online en offline communicatiemiddelen tot krachtige cocktails.